En kjærkommen forandring

Sunt å frisk kosthold er greit nok, man blir også lei en engang. 
Jeg har spist så mye isbergsalat de siste årene, at jeg tror faktisk jeg dropper måltidet om noen prøver å servere meg det i nærmeste fremtid. Grøss å gru!!



Hodekål er blitt min nye kompis, å kan stortsett brukes til det meste. Rå-kokt-stekt-wok, you name it...

Den mixen er supersnacks til kylling og kalkun:

Hodekål, finsnittet
gulrot, grovt revet
eple, i små terninger
stilk selleri i tynne skiver
druer, delt i to



Deilig middag, med min lille Mygg som middagsgjest idag.
Litt biff og litt kyllingfilet, grillet tomat med ost, kålsalat og fersk fullkornspasta .

Luksus i hverdag :)

Å nå som sola skinner som aldri før, dagen blir lengre, å trangen til å trekke til fjells meldere seg, har vi endelig fått ut fingern å innvestert i langrennski til Mannen i huset.

Nå skal Påsken bare komme, for vi gleder oss noe innmari.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar